Is er korting voor uitgaande uitwisselingsstudenten van de UGent?

Uitgaande uitwisselingsstudenten van de UGent kunnen een korting krijgen voor een taalcursus die ze volgen in het academiejaar waarin ze vertrekken of het academiejaar ervoor of het academiejaar daarvoor. Deze korting geldt voor een cursus ter voorbereiding op de uitwisseling en moet dus ook voor de uitwisseling gevolgd worden. Ze volgen een cursus in de taal van het land waar ze naartoe gaan. Zij kunnen zich inschrijven voor de cursus aan studententarief. Op dat studententarief wordt bijkomend een korting toegekend die retroactief wordt verrekend en terugbetaald wanneer de student aangekomen is in het buitenland. Daarvoor moeten studenten bij aankomst in het gastland het Certificate of Stay opladen in Oasis.

← Naar het FAQ overzicht